Zasady wysyłki

1. Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub firmy kurierskiej UPS Polska Sp. z o.o.

2. Towar jest wysyłany do Klienta niezwłocznie po potwierdzeniu zamówienia lub momentu wpłynięcia należności za zamówiony towar na nasze konto bankowe (w przypadku przedpłaty) i jest dostarczany według wskazań klienta. Przesyłki nie są realizowane w soboty i niedziele.

3. Przesyłki wysyłamy za pobraniem pocztowym lub bez, w zależności od wybranej formy płatności. Klient płaci należną kwotę za zamówiony towar powiększoną o koszt wysyłki.

4. Przesyłki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie i należy się po nią zgłosić w ciągu 14 dni do Urzędu Pocztowego w celu jej odebrania.

5. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy w obecności spedytora lub listonosza (na poczcie) spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru.

6. Jeżeli klient zamówił kilka pozycji, spośród których w magazynie księgarni brak jakiejkolwiek z pozycji, pracownicy działu sprzedaży skontaktują się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w sprawie dalszych ustaleń.


Koszty wysyłki dla przesyłek dostarczanych na terenie Polski

Rodzaj dostawcyRodzaj płatnościCzas dostawyKoszt dostawy dla przesyłek o masie do 30kg
Odbiór własny gotówka/karta/przedpłata   0 zł
Poczta Polska przelew/karta 2-3 dni robocze 9.50 zł
  pobranie 2-3 dni robocze 12.00 zł
Przesyłka kurierska Kurier UPS przelew/karta 1 dzień roboczy 23.00 zł
  pobranie 1 dzień roboczy 25.00 zł



Koszty wysyłki przesyłek zagranicznych uzależnione są od kraju docelowego i naliczene są zgodnie z obowiązującą taryfą Poczty Polskiej. Taryfa opłat pocztowych dostępna jest pod poniższym adresem:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), klient, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza odstąpienia od umowy i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres: Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna, Pl. Katedralny 19, 50 - 329 Wrocław lub e-mailem na adres: ksiegarnia@archidiecezja.wroc.pl oraz dokonać zwrotu towaru do sklepu. Zwracany towar nie może być uszkodzony a rzeczy oryginalnie zapakowane przez producenta (jak płyty, kasety, albumy itp.) muszą być zwracane w nienaruszonym opakowaniu. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz informację o sposobie przekazania pieniędzy za zwrócony towar. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy pokrywa klient. Możliwy jest osobisty zwrot towaru w siedzibie sklepu. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwróconego towaru. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.